Aura Mentor

ImageAura Mentor.

Tiada apa lagi yang mampu diungkapkan. syukur pada Allah, terima kasih dengan Mentor

Kedua-duanya saya anggap mentor di bidang pengurusan dakwah. Siapa sangka tahun pertama di BPI sudah meraih tiga anugerah inovasi.

Tn Haji Wan Jamaludin b Wan Bidin, sebenarnya ketua unit saya, pasti banyak bimbingannya malah gaya kepimpinannya menjadi ikutan.

Bersama Tn Hj Arifuddin (mentor rasmi program Mentor-Mentee Kementerian pelajaran Malaysia). Alhamdulillah, anugerah Mentor-mentee terbaik milik kami tahun ini.

Memang benar teori yang saya pegang selami ini. Untuk menjadi hebat dalam sepantas kilat, pilih mentor yang hebat, copy kepimpinan dan gaya kerja mereka. terbukti!

Dalam buku tulisan saya Tampil Positif Sejak Remaja, saya menulis versatilnya Prof Sidek Babab selaku seorang mentor persisnya. Baru-baru ini kami bertemu dan berbual. Memang punya karisma.

Yuk! Cari mentor dan copy sahaja imejnya.

Leave a Reply

