SAYA MAHU JADI PENULIS

SAYA MAHU JADI PENULIS .

Ia buku ke-6 saya, tetapi buku pertama diterbitkan sendiri setelah bersama dengan 5 buah penerbit bagi 5 buah buku terdahulu. Alhamdulillah.

Buku ini sangat istimewa kerana ia usaha membukukan pengalaman jatuh bangun sebagai seorang penulis. Bermual dengan seorang penulis artikel akhbar, majalah, kolumnis serta penulis buku. Semuanya saya ceritakan dalam buku ini untuk dikongsi dengan penulis yang lain.

Semua orang boleh menulis. Itulah yang saya nyatakan dalam buku ini. Kita ada banyak medium penulisan. paling kurang menulis di Facebook dan Boleg peribadi.

Antara kata-kata yang pada saya mempunyai kuasa kata:

“Semua Orang Boleh Menulis’

“karya kita batu nisan di dunia, peneman di alam sana”

“hanya orang yang sibuk sahaja punya masa untuk menulis”

Ringkasnya, buku ini tidak dijual di kedai buku. Kepada yang berminat, sila sms atau Whatsapp saya Ruzain Syukur di talian 019-2103267 untuk saya berikan nombor akaun bank. Harganya RM 26 bagi semenanjung dan RM30 bagi Sabah dan Sarawak. harga tersebut termasuk kos pos.

Cetakan sangat terhad, setakat tarikh entry ini, lebih kuran 40 naskhah sudah dimiliki oleh pembacanya. Jom!

Ruzain Syukur b Mansor
019-2103267
#Sayamahujadipenulis

Leave a comment